fredag den 18. februar 2011

Det indre hjerte

Så kom der billede af kagens indre fra mandens mobiltelefon. Og det er lidt sjovt bl.a. fordi manden i julegave forærede mig det fineste lillebitte kamera, som tager knivskarpe og meget avancerede billeder. Men det her billede er godt nok ringe, men man kan jo dårligt skære en kage ud inden man forærer den væk - heller ikke selvom det ville være bedst af hensyn til billedekvaliteten.
Kagen er red velvet (og den er meget mørk rød, men ikke rigtigt brunlig, som billedet antyder). Hjertet er creme cheese frosting. Og jeg synes hjertet er superflot inden i kagen. Det er afgjort ikke den sidste gang jeg bruger den form, hvilket også ville være åndsvagt for jeg har jo betalt for den, men... altså alligevel jeg synes den fungerer rigtigt godt.

8 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Meget meget nydelig form på hjertet :-)

Camilla (Himmelske Kager) sagde ...

Det blev da rigtig fint! Meget sødt og romantisk :-)

Signe sagde ...

Kære Piske
Ja det er sødt på sådan en lidt rund måde.
Knus

Signe sagde ...

Kære Camilla
Ja det er rigtigt fint. Og jeg tror jeg kommer til at bruge formen meget. Det er nemt at fylde kage på den måde.
Signe

Tina Liel sagde ...

Hvor er den flot og sikke en smart form. Kagen kan også laves på denne måde http://iammommy.typepad.com/i_am_baker/2010/02/heart-cake-tutorial.html men tror trods alt din er nemmere ;-) KNUS

Signe sagde ...

Kære Tina
Tak og jeg synes også selv den er god. Den er lidt i kategorien "less is more", hvilket ofte er godt. Den er ret nem at arbejde med og den giver et helt hjerte i hvert stykke, hvilket er lidt sjovt.
Det er nu en god tutorial, men noget mere omstændigt end den jeg arbejder med. Det er bare bag og fyld. Og det er altid rart med kagelinks man ikke lige kender endnu.
Varmt knus til dig

Нели sagde ...

Впечатлена съм от сърцето вътре в тортата ,как го направи?
Браво ,много идейно!!!!!

Signe sagde ...

http://www.wilton.com/store/site/product.cfm?sku=2105-157